1 Haziran 2011 Çarşamba

EXTREME SAILING SERIES ISTANBUL

28.05.2011



Cumartesi günü Haliç'teki Extreme Sailing Series'i seyretmeye gittim. Pek yarış meraklısı değilim ama en son teknoloji kullanılarak yapılmış bu yarış makinalarını kaçırmak istemedim. Aslında benim için Unkapanı köprüsünden yaya geçmek ve Balat sahilinde yürüyüp yelken yarışı seyretmek değişik bir tecrübe oldu. Haliç'e atılmış beş - altı şamandıra arasındaki yarış parkurunu çözemediğim için daha çok fotoğraf çekmekle ilgilendim. Doğrusu pek kalabalık olmayan seyircilerin çoğu da benimle aynı durumdaydılar.


Çok hızlı hareket eden bu teknelerin içinde olmak çok heyecan vericidir diye tahmin ediyorum. Start hattında hareketsiz dururken bir anda hızlanıp birkaç şamandırayı geçiveriyorlar. Birbirlerinden farklı rotalar izleyip birden burun buruna geliyorlar. Daha biz ne olduğunu anlamadan tekneler finiş hattını geçiyorlar ve yeni bir yarış başlıyor.

Resimlerden birkaçını altta görebilirsiniz...















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder