7 Temmuz 2021 Çarşamba

TEZMARİN'E GÜVENDİK TEKNE ALDIK AMA...

 07.07.2021

Bugün 12. gün... 26 Haziran Cumartesi günü tekneye gittiğimizde motor çalışmadı. Tezmarin'in İstanbul Servis Müdürü Selen Hanım'ı aradım. Servis elemanlarının başka bir marinada olduğunu ve teknik servisi yönlendirmesinin birkaç gün alabileceğini söyledi. Bunun üzerine önceden tanıdığım motor ustası Mustafa Usta'yı aradım. Neyse ki o sırada yakınlarda bulunuyordu ve hemen yardımımıza koştu. Mustafa Usta aküleri açıp baktığında aşırı kızmış olduklarını ve içeride yanık kokusu aldığını belirtti. Ardından başka bir servis için marinada bulunan elektrikçi Volkan Usta geldi. Akülerin kaynamış olduğunu belirtti. Selen Hanım'ı tekrar arayarak telefonu Volkan Usta'ya verdim. Elektriği keserek, tekneyi emniyete aldığını ama garantisi bozulmaması için başka bir şeye dokunmadığını belirtti. Tekneyi kapattık ve moralimiz bozuk halde çıktık. Tabii kıçtaki elektrikli yüzme platformu açık kaldı...

Dört gün sonra Tezmarin bir teknisyen gönderip tespit yaptırdı. Selen Hanım her aşamada akülerin garantisinin bittiğini söylediği için sözleşmeyle birlikte bize verilen garanti şartlarını Selen Hanım'a gönderdim. Bu şekilde bu aksamın bir yıl süreyle Tezmarin garantisinde olduğunu ve sürenin henüz dolmadığını ifade ettikten sonra Selen Hanım yurtdışına garanti başvurusu yaptığını belirtti. O günden beri ne arayan var ne soran...

Bize tekneyi satan satış müdürü Serkan Bey'i aradım. Telefonunu açmadı ve, ayrıca mesaj da atmama rağmen, geri aramadı... Biz tekneyi Serkan Bey'den almıştık. Selen Hanım'ı tanısaydık zaten almazdık. Nitekim, geçen sene tekneyi teslim alırken Selen Hanım'la ilgili oldukça kötü bir tecrübe yaşamıştık. Tekneyi bize yaklaşık bir ay kadar geç ve kirli halde teslim etmişti. Sonradan geç teslimatın sebebinin teknede, fabrika çıkışı bulunacağı taahhüt edilen bimininin bulunmadığı ve bizden gizlice yerli imalatçıya yaptırılmaya çalışılır iken, yetişmemesi olduğunu fark ettik. Bütün bunların sonucunda bizden özür dilemesi gereken firma yetkilisi, tam aksine, son derece kaba ve antipatik tavırlar sergiliyordu.

Selen Hanım'a akülerin garantisinin yanında can güvenliğimizin sağlanmasının gerektiğini anlatmaya çalıştık. Diyelim ki aküler değişti. Ya aynı olay tekrarlanırsa??? Aküleri fazla şarj eden redresörün incelenmesi ve gerekirse değiştirilmesini istiyoruz çünkü, firma yetkilileri ısrarla inkar etse de, yangın tehlikesi var.

Tezmarin ve Beneteau bizim için büyük hayalkırıklığı oldu. Beneteau ürettiği, Tezmarin de sattığı teknenin arkasında durmadı. Çok kötü puan aldı. 

Gelişmeleri her hafta yazacağım. 


  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder